Scroll Top

 Syntrus Achmea  je mag ... alles vragen  

 

 employer branding  

 videoreeks 

Al ruim 60 jaar is Syntrus Achmea Real Estate & Finance investment manager in vastgoed en hypotheken voor institutionele beleggers. Zij financieren, ontwikkelen en beleggen in vastgoed en hypotheken in opdracht van pensioenfondsen en andere institutionele beleggers zoals verzekeraars en charitatieve instellingen.

Bij Syntrus Achmea Real Estate & Finance, een organisatie met meer dan 500 medewerkers blijft het een uitdaging om collega’s goed mee te nemen in de invulling van hun merkbelofte ‘Beleggen met Betekenis’. Bij de meeste projecten – hoe prachtig ook – zijn de meeste collega’s namelijk immers niet direct betrokken.

Om die kloof beter te overbruggen, ontwikkelde NetwerkZes bovenop de bestaande communicatiemiddelen een nieuwe videoreeks ‘Je mag … alles vragen’ waarin betrokken medewerkers en nieuwe projecten op een prikkelende manier zichtbaar worden gemaakt. De video’s worden via LinkedIn gedeeld.

Ontwikkel een middel waarmee je als organisatie, je medewerkers meeneemt in de invulling van de merkbelofte ‘Beleggen met Betekenis’.

Een communicatiemiddel waarbij medewerkers zichtbaar worden gemaakt en hun trots delen voor de projecten waarbij zij betrokken zijn.

 Resultaat 

Een vast format van korte informele video’s (+/- 3,5min.) getiteld: Je mag (naam medewerker) alles vragen!. De video’s worden gepresenteerd door een voice-over, die brutale vragen stelt.

 Angelica cecilia   onespace 

Het woonproject OneSpace in Delft, een nieuw woonconcept waar wonen, werken en ontspannen samenkomen. Bewoners vormen met elkaar een hedendaagse community. Het appartementencomplex telt 279 energie neutrale starterswoningen.

 onno hoff   oostenburg 

Oostenburg in Amsterdam is meer dan een nieuwe woonwijk. Het is een plek waar eigenaren, gebruikers en verantwoordelijken zich samen hard maken voor een sociale en inclusieve wijk, waar iedereen kan meedoen.

Brainstormsessie?
 MEER 
 CASES